Valitse ao-oppilaitos
Jyväskylän koulutuskuntayhtymä_Hankkeet.jpg

VYYTI Virtuaaliset oppimisympäristöt yrittäjyysopintojen tukena

Hankkeen toteutusaika: 8.6.2015–31.12.2016

Tavoitteet

  • Kehittää ja monipuolistaa virtuaalisia oppimis- ja toimintaympäristöjä.
  • Kehittää ja pilotoida osaamisen tunnustamista digitaalisesti.
  • Kehittää opettajien, opiskelijoiden ja yritysten valmiuksia hyödyntää virtuaalisia toimintaympäristöjä sekä sujuvoittaa yhteistyötä näiden tahojen välillä.

Tavoiteltavat tulokset

  • Kehittää peli, jonka avulla opiskelijat oppivat verkkokaupankäyntiä. Peliin integroidaan digitaaliset osaamismerkit, joiden avulla kehittymistä voidaan seurata. Lisäksi pyritään löytämään paras mahdollinen alusta verkkokaupan perustamisen harjoittelemiseen.
  • Flipped Classroom menetelmän kehittäminen ja mallintaminen.
  • Kehittää ja mallintaa uudenlainen koulutuskonsepti. Eri aihepiirejä yhdistävänä viitekehyksenä käytetään Business Model Canvasia.
  • Talous- ja henkilöstöhallinnon erikoisammattitutkinnon tutkinnon suorittamisen suunnitelmalomakkeet ja arviointilomakkeet sähköiseen muotoon.

Kohderyhmä

Liiketalouden opiskelijat

Hankkeen koordinointi

Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnia

Osatoteuttajat ja yhteistyötahot

Koulutuskeskus Salpaus
Tampereen seudun ammattiopisto Tredu
Jyväskylän aikuisopisto

Hankkeen yhteyshenkilö

Kouluttaja Liisa Marin

Hankkeen rahoittaja

Opetushallitus

hankkeet_opetushallitus.jpg
Jyväskylän koulutuskuntayhtymä / Hankkeet / Kehittämishankkeet / VYYTI Virtuaaliset oppimisympäristöt yrittäjyysopintojen tukena Tulosta sivu